top of page
Featured Posts

לכל השליחים באשר הם: מכתב המלצה

לכל השליחים באשר הם, מנהלי התרבות בJCC, ולכל מי שמחפש תוכן מעניין, ישראלי, מלמד, מוזיקלי ומרגש.

הנדון: מכתב המלצה- מופע "הישראלי הנודד"

לרגל חגיגות יום העצמאות ה-69 של מדינת ישראל, חיפשנו מופע מיוחד שיתאים לקהילה היהודית בסינסנטי כאירוע הסיום ליום גדוש של פעילות.

קיבלנו טלפון מרכזת קישרי הגומלין של השותפות שלנו עם נתניה, שאך זה יצאה מהמופע “הישראלי הנודד” בקאמרי בתל אביב, והבטיחה שלא נתאכזב.

כדי להיות רגועים ובטוחים שהתוכן וצורת ההגשה תתאים לקהילה היהודית דוברת האנגלית בעיר, שלחנו למופע גם את נציגת הפדרציה בישראל, וגם היא התקשרה עם יציאתה מהמופע והבטיחה שהמופע הזה יתאים לנו כמו כפפה ליד.

כך החל המסע שלנו עם "הישראלי הנודד״. התקשורת עם אלעד שיפוני ועם ענבר היתה נהדרת, אמינה, ברורה, פתוחה, הוגנת ונעימה. מהרגע הראשון הרגשנו שיש לנו פרטנר אמיתי. בסופו של דבר סגרנו על מופע ביום העצמאות עצמו באנגלית, כולל מפגש מקדים עם הנוער היהודי בעיר.

ב-2 במאי 2017 הגיע שלישיית ״הישראלי הנודד״ לJCC בסינסנטי.

במקצועיות, בשקט ובחיוך הם נערכו לקראת המופע.

המפגש עם הנוער היה מוצלח, אלעד שילב סיפורים ושיחה ״לב אל לב״ עם בני הנוער, שכמוהו גדלים בארה״ב ונדרשים לסוגיית הקשר שלהם עם ישראל. המוסיקאים שגיא וערן ניגנו ושרו מספר שירים תוך שיחה והסבר על הטקסטים והנוער השתתף והאזין.

לאחר מכן החל המופע המרכזי. לאירוע הגיעו כ-130 איש. מן הרגע הראשון הצליחו שלישיית ״הישראלי הנודד״ לייצר תחושת אינטימיות וקירבה. למרות ה״סטינג״ של במה ואולם היתה אווירה מאוד אישית ומרגשת במופע.

המופע היה מקצועי להפליא. אלעד יודע לספר סיפור שיש בו המון הומור, סיפור שמעשיר ומלמד ומוסיף לצופים עוד רובד של החוויה הישראלית והכל עטוף במוסיקה ושירה מקצועית של שגיא וערן שמספרת גם היא סיפור ישראלי נודד.

בתום המופע ניגשו הרבה אנשים מגילאים שונים להודות לנו המארגנים על מופע יוצא דופן, מלמד, מצחיק, של שלושה ישראלים עם כישרון גדול, ואהבה לישראל ולישראלי, מופע עם הרבה אופטימיות. לסיכום, אם אתם מחפשים מופע שיש בו גם תאטרון, גם מוסיקה גם אהבת הארץ ותושביה, גם

הומור וגם קצת ״חינוך״- זה המופע!

ממליצה בפה מלא ומכל הלב!

מיה מורג, שליחה קהילתית סינסנטי אוהיו

mmorag@jfedcin.org

מצטלמים במסגרת חגיגות העצמאות בסינסינטי


bottom of page